مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: هر برنامه ای که در آموزش و پرورش انجام می شود، هدف تربیتی خاصی را دنبال می کند

کد مطلب: ۹۵۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سیدحسن لواسانی فرد در یادواره205 شهید فرهنگی و دانش آموز دشتستان در محل دبیرستان استعدادهای درخشان امام خمینی برازجان اظهار داشت: با الگو قرار دادن زندگی و سیره شهدا، افق های روشنی برای دوران زندگی خود تعیین کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری برنامه های در سطح یادواره شهدا در آموزش و پرورش و مدارس، تربیت نسل جوان و نوجوان با معرفی الگوهای برتر اخلاقی و رفتاری است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به قله های افتخار دارای برنامه و هدف باشید تصریح کرد: بارش گرفتاریها و آسیب های اجتماعی در حال حاضر بیشتر متوجه نسل نوجوان است، با توکل بر خداوند و بهره بردن از الگوهای چون زندگی شهد، نسل جوان و به خصوص دانش آموزان باید از خود در برابر آسیبهای اجتماعی محافظت و در مسیر رشد حرکت کنند.

امام جمعه شهر برازجان نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان و جوانان انقلابی همیشه کمک حال کشور و نظام بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح افزود: وجود 205 سهید فرهنگی و دانش آموز در سطح شهرستان دشتستان نشان از حضور موثر این قشر از جامعه در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مصلح بیان داشت: از ثمره های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تربیت نسل جوان و متدین انقلابی است که تمام تلاش خود را برای پاسداری از استقلال و توسعه و پیشرفت کشور انجام می دهد.

گفتنی است در این مراسم ستار یحیایی مسئول کانون بسیج فرهنگیان دشتستان مطالبی در مورد زندگینامه شهیدان حسینی مقدم بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار