فرماندار تهران: همه باید به کمک آموزش و پرورش بیاییم

تهران (پانا) - آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران در محل فرمانداری شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عیسی فرهادی، فرماندار تهران و علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران و سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تهران: همه باید به کمک آموزش و پرورش بیاییم

در این نشست فرماندار تهران ضمن خوشامدگویی به اعضای ستاد استقبال از ماه مهر گفت: بعد از پیگیری های انجام شده و به همت آموزش و پرورش امروز مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس را داریم.

وی افزود: آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه ماست و هیچ زیرساختی به اندازه این حوزه مهم نیست. تربیت انسان ها مهم است و از این تعداد در جنگ تحمیلی 36هزار معلم شهید داریم و 4هزار دانش اموز شهید و باقی شهدا هم بزرگ شده همین حوزه تعلیم و تربیت هستند.

فرهادی افزود: از زمان انقلاب اسلامی هم همین بوده و درست است شرایط سختی را طی کرده ایم ولی امروز درخشش تعلیم و تربیت علی رغم مشکلات موجود محور اصلی توسعه کشور ما قرار گرفت و موضوع عدالت آموزشی را در دورترین نقطه کشور شاهد هستیم.

وی گفت: این مهم تا رسیدن آموزش و پرورش به جایگاه واقعی اش مسیر دشواری پیش رو دارد. امروز آموزش و پرورش به دلیل نداشتن اعتبار کار سختی دارد و اعتبار موجود جاری است و در زمینه زیرساخت ها کار سختی پیش رو دارد. البته حضور خیرین را نباید از نظر دور داشت.

وی گفت: دانش‌آموزان چرخ‌های آینده کشور را باید بچرخانند و اگر بخوبی تربیت نشوند و جوان های با اراده تربیت نشود آسیب‌های فراوانی وجود دارد.

فرهادی افزود: می‌طلبد همه دلسوزان نظام گرایش شان به سمت تفویت آموزش و پرورش برود.

وی افزود: موضوع بافت فرسوده در شهر تهران باید جدی گرفته شود زیرا بیش از500مدرسه باید بازسازی شود و لین جای تامل دارد. باید سعی کنیم مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کنیم و این کار این نهاد به تنهایی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار