مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبر داد:

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی : شرکت بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز بیرجندی در سوگواره احلی من العسل

بیرجند (پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در حاشیه همایش احلی من العسل که امروز در امام زادگان باقریه بیرجند برگزار شد گفت: سوگواره احلی من العسل در شهرستان بیرجند با حضور بیش از هزار نفر از دانش آموزان بیرجندی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی : شرکت بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز بیرجندی در سوگواره احلی من العسل

محمد رضا با اطمینان رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان واقعه کربلا حضرت قاسم (ع) برگزار میشود افزود: الگو سازی برای نسل جوان و نوجوان از سیره ایمه معصومین (ع) از جمله اهداف برگزاری این همایش است و هر سال با شکوه تر از قبل برگزار میشود.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی اضافه کرد: برگزاری این همایش و برنامه های مختلف در ایام محرم فرصتی است تا دانش آموزان با قیام امام حسین(ع) و نقش یاران با وفای سرور و سالار شهیدان و فرهنگ دینی و اسلامی بیشتر آشنا شوند.

او ادامه داد: در واقعه کربلا برای تمام سنین الگو و سرمشق زندگی وجود دارد و الگوی نوجوانان و دانش آموزان حضرت قاسم (ع) است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی اضافه کرد: این نوجوان و شخصیت بزرگ نهضت عاشورا با معرفت و شناخت و احساس مسیولیت خود نسبت به امام زمان خود به وظیفه اش عمل کرد و با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد.

با اطمینان اضافه کرد: حضرت قاسم(ع) در جواب عمویش امام حسین(ع)مرگ در راه خدا را شیرین تر از عسل عنوان میکند و امروز نیز جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با الگو گرفتن از حضرت قاسم (ع) باید سربازان خوبی برای حضرت مهدی (عج) باشند.

دانش آموزان شهرستان بیرحند در این مراسم در قالب هییت مذهبی نوجوانان عاشورایی به صورت دسته سینه زنی به عزاداری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار