مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت: نزدیک به 50 درصد تولید ناخالص ملی را به عهده داریم

یاسوج (پانا) - مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صمت در جلسه تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، نزدیک به 50 درصد تولید ناخالص ملی را به عهده داریم.

کد مطلب: ۹۵۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت: نزدیک به 50 درصد تولید ناخالص ملی را به عهده داریم

مهندس قربانی در جلسه تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموریت های و وظایفی که قانون برای وزارت صمت مشخص کرده بسیار گسترده است اظهار کرد: ما در حوزه تولید متولی هستیم، در حوزه تنظیم بازار متولی هستیم، در حوزه ساماندهی معادن و اکتشافات متولی هستیم و پاسخگو و مهم تر از همه سازمانی هستیم که نزدیک 50 درصد تولید ناخالص ملی را به عهده دارد.

مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: مطمعنا چنین دستگاه عریض و طویل با این گستردگی و فعالیت ها و تکالیفی که براش مشخص شده کردند نیازمند همکارانی با هوش با استعداد، متعهد، دلسوز و خادم مردم است.

او گفت: دشمن مستقیما اقتصاد ما را هدف قرار داده، شوخی هم ندارد، ما باید در سنگر اقتصاد کمک کنیم و اجازه ندهیم به رونق تولید خدشه ای وارد شود.

قربانی تصریح کرد: وقتی تولید ما رونق داشته باشد اشتغال ما پابرجاست، نیروی فعال ما حرف برای گفتن دارد، کارفرمای ما نگران نیست، کسبه ما امید دارد و آینده درخشانی برای مهین اسلامی ایران رقم زده می شود.

مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با شاخص های بسیار خوبی که دارد می تواند در فراورده های محصولات کشاورزی کمک کند، بیشترین حجم فعالیتی که در این استان می توانیم داشته باشیم ایجاد کارخانجاتی است که در فرآورده محصولات کشاورزی نقش دارد.

او با اشاره به اینکه وقتی انتصابی میان خود سازمان انجام می گیرد به دو دلیل بسیار خوشحال می شوم گفت: اول اینکه می دونم همکاران من در سازمان دیگر دغدغه فکری ندارند دوما کسانی که با مجموعه سازمان همکاری می کنند آنها هم دیگر دغدغه ندارند چون می دانند ایشان به موضوعات و مسایل آشناست و دیگر نیاز به برگزاری جلسات مختلف نیست و این خیلی در خدمت رسانی به ارباب رجوع و مردم صرف جویی می کند.

مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صمت برای جناب مهندس حسین پور آرزوی توفیق کرد و ایشان را جوان بسیار شایسته متعهد و متخصص در کار دانستند و افزود: وقتی که در کمیته انتصابات رزومه ایشان را خواندم و با معاون وزیر صحبت کردم همه دوستان بر عملکرد ایشان صحه گذاشتند. خیلی خوشحال هستیم فرزند شایسته ای از استان را برای ریاست سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برگزیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار