عارفی: بازدید 18 هزار نفر از سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - رییس اداره تعاون و رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از بازدید 18 هزار نفر از سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در روزهای اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
عارفی: بازدید 18 هزار نفر از سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

محسن عارفی رییس اداره تعاون و رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از یازدهم مردادماه سال جاری افتتاح و راه اندازی شد که در طول این مدت چیزی در حدود 18 هزار نفر از این سامانه بازدید کردند.

او با اشاره به اینکه روزانه چیزی در حدود 1500 نفر از این سامانه بازدید می کنند، اظهار داشت: کلیه همکاران محترم فرهنگی شاغل و بازنشسته در سرتاسر شهرستان های استان تهران می توانند با مراجعه به این سامانه و رزرو مراکز رفاهی مورد نظر از خدمات آن بهره ببرند .

عارفی با تاکید بر اینکه تا کنون مراکز رفاهی مشهد، عباس آباد، بشارت رضوانشهر و فیروزه و یاقوت فیروزکوه در این سامانه آماده ارائه خدمات می باشند، تصریح کرد: تلاش همکارانم در اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر این است تا پایان مهرماه مراکز رفاهی روح افزا دماوند، اردوگاه شهید مصطفی خمینی و اقامتگاه حضرت عبذالعظیم ری نیز به مراکز رفاهی در سامانه اضافه گردد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای همکاران محترم فرهنگی باشیم و لحظات خوشی را در کنار خانواده های محترمشان فراهم سازیم .

گفتنی است چیزی در حدود 450 خانوار فرهنگی تا کنون در این سامانه ثبت نام نموده و از خدمات آن استفاده نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار