مدیر آموزش و پرورش سلماس:

آمادگی و حرکت به سوی کیفیت بخشی در بازگشایی مطلوب مدارس هدف پروژه مهر است

ارومیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش سلماس آمادگی و حرکت به سوی کیفیت بخشی در بازگشایی مطلوب مدارس را هدف پروژه مهر عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی و حرکت به سوی کیفیت بخشی در بازگشایی مطلوب مدارس  هدف پروژه مهر است

مدیر آموزش و پرورش سلماس در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کمیته های پنج گانه پروژه مهر اظهارداشت : باید با بهره گیری از تمامی امکانات موجود و بکارگیری نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای سازنده ی صاحب نظران اعم از همکاران محترم اداری و آموزشی ، مدیران محترم مدارس ، اولیای محترم دانش آموزان و … در جهت بازگشایی به موقع مدارس و هدایت نیروی انسانی و امکانات موجود تلاش های وافری صورت گیرد.

" خیر جوئی" در ادامه جلسه ضمن تاکید بر تشکیل جلسات متعدد تاکید نمود : با توجه به اهمیت پروژه ی مهر ، جدیت ، انسجام و همراهی مسئولین کارگروه ها جهت پیشبرد امورضروری است.

وی با اشاره به با ارزشمند خواندن فعالیت های شورای پروژه مهر گفت: هدف پروژه مهر، آمادگی و حرکت به سوی کیفیت بخشی در بازگشایی مطلوب مدارس و ایجاد فضای با شور و نشاط و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

در ادامه جلسه مسئول کارگروه ها گزارش های خود را ارائه نمودند و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر باشکوه تر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس و پروژه مهر بیان نمودند.

در ادامه دبستان خیر ساز مرحوم "سیروس سیاح" بعنوان مجری نمادین مانور بازگشایی مدارس انتخاب و طبق دعوت قبلی ازمسئولین شهرستان ، ساعت 8 صبح روز شنبه دوم شهریور همزمان با استان مراسم مربوطه در محل مذکور برگزار گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار