برپایی ۳۱۳ کارگاه مشاوره رایگان ازدواج در گیلان

رشت (پانا) -معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۳ کارگاه مشاوره رایگان ازدواج در این استان برپا شد.

کد مطلب: ۹۴۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۳۱۳ کارگاه مشاوره رایگان ازدواج در گیلان

هاشم اسماعیلی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج، با اشاره به افزایش تسهیلات ازدواج جوانان بیان کرد: با توجه به لزوم ثبت نام زوج های جوان برای دریافت تسهیلات ازدواج در سامانه ، این تسهیلات تا سال گذشته ۱۵۰ میلیون ریال بوده که امسال به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی به سالروز جشن ازدواج امیر مومنان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره و خاطرنشان کرد: برای چهاردهمین سال متوالی جشن پیوند آسمانی با حضور یک نوعروس و داماد در سالن سینما هلال احمر بندرانزلی با هدف ترویج ازدواج آسان و شروع زندگی بانوان جوان با الگوگیری از زندگی بانوی آسمانی حضرت فاطمه زهرا(س) و ساده زیستی ایشان برگزار شد.

اسماعیلی در ادامه به سمن های گیلان نیز اشاره کرد و افزود: این استان در سطح کشور از نظر تعداد سازمان های مردم نهاد و کیفیت برنامه های ارائه شده جایگاه مطلوبی دارد و خوشبختانه در گیلان فضای کاری برای جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد افزایش یافته و هم اکنون ۹۴ سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان گیلان فاقد مکان خاصی هستند در تلاشیم تا خانه های جوان را در شهرستان های گیلان راه اندازی کنیم تا بتوانیم با در اختیار قرار دادن فضای مناسب به جوانان، کارهای بزرگی در این حوزه انجام دهند.

اول ماه ذیحجه مقارن با سالروز جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، روز ازدواج نامگذاری شده که به همین مناسبت طی این هفته برنامه های مختلفی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار