به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

تجلیل از فعالین درس تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا)-350 نفر از فعالین درس تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان در سال تحصیلی 97-98 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۴۵۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالین درس تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان

همایش تجلیل از فعالین درس تربیت بدنی استان کردستان، با حضور مدیرکل آموزش، تعدادی از مسئولین استانی و پیشکسوتان عرصه ورزش دانش آموزی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و از 350 نفر از فرهنگیان پیشکسوت حوزه ورزش استان، دبیران درس تربیت بدنی و مدیران فعال در این حوزه در سال تحصیلی 97-98 تجلیل شد.

در این همایش مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تربیت بدنی و ورزش علاوه بر سلامت جسمی، موجب پرورش فضائل اخلاقی و سلامت روحی دانش آموزان می شود؛ گفت: درس تربیت بدنی امروزه جایگاه ویژه‌ ای در سطح مدارس پیدا کرد و همچون دهه های گذشته حیات خلوتی برای برخی از دروس نظری نمی باشد.

قربانی با اشاره به اینکه، حدود چهار درصد بودجه آموزش و پرورش استان برای ورزش مدارس هزینه می شود و تقریباً 1000 نفر نیروی انسانی با 40 میلیارد هزینه سالانه در حوزه تربیت بدنی فعالیت می کنند، گفت: در شهریور ماه امسال نیز تجهیزات ورزشی فراوانی به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال به مدارس و سالن های ورزشی آموزش و پرورش تزریق خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به اینکه ارزیابی ها نشان می دهد مدیران و مسئولین آموزش و پرورش استان توجه ویژه ای به تربیت بدنی و ورزش مدارس دارند افزود، حوزه ورزش آموزش و پرورش استان در سطح ملی روسفید است و مسئولین وزارت آموزش و پرورش هم بارها این مسئله را به عناوین مختلف بیان کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن تقدیر از تلاش و زحمات فعالین درس تربیت بدنی استان، بیان کرد: برگزاری همایش اختصاصی برای درس تربیت بدنی نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این درس در سطح آموزش و پرورش استان دارد.

همچنین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم ضمن برشمردن موفقیت های درس تربیت بدنی در سال تحصیلی اخیر هدف از برگزاری این همایش را قدردانی از تلاش و زحمات دبیران درس تربیت بدنی، پیشکسوتان فرهنگی حوزه ورزش و مدیران مدارس موفق در حوزه تربیت بدنی عنوان کرد.

در پایان این مراسم از 15 پیشکسوت ورزشی، 39 مدیر برتر، 56 دبیر درس تربیت بدنی برتر، 134 مربی و سرپرست تیم های ورزشی برتر، 43 نفر از اعضای تیم های علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی، 17 نفر از دبیران موفق در جشنواره های الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی، سه نفر از برترین های جشنواره حیاط پویا، سه نفر حائز رتبه برتر جشنواره ورزش صبحگاهی، 22 سرگروه آموزشی تربیت بدنی استان و 17 نفر از کارشناسان تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق استان تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار