زینی وند: خیرین با مدرسه سازی ارزش عمل نیک خود را جاودانه می کنند

تهران(پانا) - جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان شهریار با حضور رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
زینی وند: خیرین با مدرسه سازی ارزش عمل نیک خود را جاودانه می کنند

مجتبی زینی‌وند در جمع خیرین مدرسه‌ساز در شهریار با اشاره به اینکه یکی از صفات خداوند بخشندگی و مهربانی است، گفت: کسانی که بدون منت در راه خدا می‌بخشند قطعا صفتی از صفات خداوند درون آنان متجلی شده است .

او در ادامه افزود: آنچه در این دنیا در راه خدا بخشیده می‌شود، خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد وحسنه‌ای بزرگ برای آخرت‌ است.

او تاکید کرد: بخشش در راه علم و فضیلت، آگاهی بخشی و مبارزه با جهل و نادانی، بخششی است که بنا بر تعبیر قرآن انسان را به مقام نیکی می‌رساند.

زینی‌وند گفت: در بین تمامی خیرات، عمل مدرسه‌سازی کار بسیار شایسته و نیکی است که تنها از عهده انسان‌های بزرگ برمی‌آید و خیرین با مدرسه‌سازی ارزش عمل نیک خود را جاودانه می‌کنند.

این مقام مسئول داشتن جامعه‌ای توسعه یافته با توانمندی‌های بالای علمی، اقتصادی، صنعتی و اجتماعی را مستلزم ساختن انسان‌هایی با مهارت و متعهد دانست و گفت: اساس توسعه در هر کشوری مدرسه و آموزه‌هایی است که در مدرسه آموزش داده می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه زیربنای توسعه پایدار در هر کشوری از فرهنگ آن جامعه نشات می‌گیرد، یادآور شد: در دنیای امروز بر خلاف دهه‌های گذشته اساس پیشرفت و توسعه، تربیت نیروی انسانی توانمند و ماهر است و اگر قرار است اتفاق بزرگی در جامعه‌ای رخ دهد باید آموزش و پرورش و ارکان آن یعنی مدرسه، دانش آموز و معلم در مرکز تحول قرار گیرند.

زینی‌وند با تاکید برداشتن مدرسه‌ای توانمند یعنی پیشرفت و توسعه یعنی فردایی بهتر با انسان‌های فهیم تر و داناتر، خاطرنشان کرد: تحقق بسیاری از اهداف توسعه از مسیر نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش کارآمد می گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار