کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز جام یاشاردوغو ترکیه را کسب کرد

کرمانشاه (پانا) - بهمن تیموری کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران مدال برنز رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه را در وزن 79 کیلوگرم کسب کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز جام یاشاردوغو ترکیه را کسب کرد

تیموری کشتی گیر وزن ۷۹ کیلوگرم که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در مرحله دوم موفق شد ۱۳ بر ۲ از سد «اندر جوشکان» کشتی گیری از ترکیه عبور کند.

وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «الکساندر درینگر» از کشور آمریکا رفت اما با قبول شکست چهار بر صفر از راه یابی به دیدار نهایی بازماند و به مسابقه رده بندی رسید.

تیموری برای کسب مدال برنز با «ابوبکر آباکاروف» از کشور آذربایجان دیدار کرد و توانست با برتری ۷ بر ۴ مدال برنز را تصاحب کند.

یدالله محبی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات جام یاشاردوغو ترکیه نیز ابتدا ۱۱ بر صفر مقابل «عبداله اوماج» کشتی گیری از کشور میزان را شکست داد و به دور دوم راه یافت.

وی در مسابقه دوم برابر «طاها آکگول» آمریکایی که عنوان قهرمانی المپیک و جهان را در کارنامه دارد قرار گرفت و با نتیجه ۱۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

محبی برای کسب مدال برنز وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف «دانیل لگیتی» از کشور مجارستان رفت اما با قبول شکست ۱۰ بر صفر به مقام پنجمی سنگین وزن بسنده کرد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با پنج کشتی گیر در چهار وزن به رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه اعزام شد و هدایت این تیم بر عهده غلامرضا محمدی قرار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار