جزئیات برگزاری جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی اعلام شد

تهران (پانا) - جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی، مهر ماه سال جاری و همزمان با هفته نیروی انتظامی با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث و سوانح برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۷۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا است که در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در این فراخوان از تمامی علاقمندان، ایده‌پردازان، نویسندگان، سینماگران، عکاسان و خبرنگاران حوزه‌های اجتماعی و حوادث درخواست کرده تا با ارائه آثار خود به این جشنواره در قالب‌های فیلم، موشن‌گراف، انیمیشن، عکس و گزارش‌های خبری رسالت خود را در ساماندهی فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تحقق بخشند.

هدف اصلی جشنواره، ارتقای ایمنی و انضباط ترافیکی و کاهش حوادث و سوانح است. گردآوری آثار و شیوه‌های نوین آموزشی برای کنترل ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی، تأمین محتوای مورد نیاز شبکه‌های تلویزیونی و اجتماعی، اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی از طریق تولید و پخش محصولات رسانه‌ای و همچنین شناسایی، معرفی و ارج نهادن به فعالان عرصه رسانه و ترافیک از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی است.

سرعت غیرمجاز و تبعات آن، سبقت غیرمجاز و حوادث ناشی از آن، عدم توجه به جلو حین رانندگی و خستگی و خواب آلودگی از موضوعات این جشنواره است.

جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی در پنج بخش فیلم تا سقف ۱۲۰ ثانیه، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و گزارش های خبری (شامل رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب) برگزار می شود.

علاقه‌مندان باید در ابتدا به تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی www.TB98.ir اقدام کنند و سپس آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی ذکر شده و یا به نشانی تهران، بلوار مرزداران، شهرک آزمایش، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک ارسال کنند.

شرکت کنندگان از ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود به آدرس اینترنتی ذکر شده یا دبیرخانه اقدام کنند.

برابر برنامه زمان‌بندی شده، زمان برگزاری جشنواره مهرماه سال ۹۸ است و مکان برگزاری جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام در جشنواره تنها از طریق اینترنت امکان پذیر است. بنابراین لازم است شرکت کنندگان با مراجعه به نشانی WWW.TB98.IR کاربرگ تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کنند.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد. همچنین باید ایده یا اثر متعلق به فرد ثبت نام کننده باشد.

تاریخ تولید آثار باید پس از فروردین ۱۳۹۵ باشد. از نظر تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود ندارد. لازم است ایده یا اثر با موازین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری کشور تضاد و مغایرتی نداشته باشد. به آثاری که به بخش مسابقه راه یافته‌اند، گواهی شرکت داده می‌شود و آثاری که استانداردهای فنی و ویژگی‌های لازم را نداشته باشند از بخش مسابقه حذف می‌شوند. مسئولیت پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از ارسال آثار دیگران با ارسال کننده اثر خواهد بود.

برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی با ذکر نام اثر را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

اخذ تصمیم نهایی درباره موارد پیش‌بینی شده که در شرایط لحاظ نشده یا ابهامات ناشی از مفاد آن و تغییر در بعضی از مقررات با دبیر جشنواره است.

دریافت آثار از طریق سایت WWW.TB98.ir یا ارسال به دبیرخانه به نشانی تهران - بلوار مرزداران - شهرک آزمایش - معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا امکانپذیر است.

در بخش عکاسی، هر عکاس می‌تواند برای هر عنوان شش فریم با حجم ۲ مگاپیکسل و رزولوشن DPI 300 با فرمت TPG ارسال کند.

شرکت کنندگان بخش فیلم، موشن گرافی و انیمیشن آثار خود را از طریق سایت اینترنتی یا ارسال DVD به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و در تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بلوار مرزداران، شهرک آزمایش، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا مراجعه و یا با شماره های ۸۱۲۵۳۳۳۷ و ۸۱۲۵۳۳۳۶ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار