زیباسازی شهری با المان‌های متناسب انجام شود

ارومیه(پانا)-فضای شهری باید با استفاده از المان‌های مرتبط با محیط زیباسازی و نورپردازی شود.

کد مطلب: ۹۲۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
زیباسازی شهری با المان‌های متناسب انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه پیوست فرهنگی لازم برای زیباسازی و نورپردازی فضاهای شهری در شورا تصویب شده است، اظهار کرد: سازمان زیباسازی باید از المان‌های متناسب برای فضاهای شهری، تقاطع های همسطح، روگذرها و پلها استفاده کند.

محمدرضا علیزاده امامزاده با اشاره به اینکه بودجه‌های لازم در اختیاز سازمان مربوطه برای زیباسازی فضاهای شهری قرار داده شده، خاطرنشان کرد: به طورمثال برای روگذر مادر المان‌هایی باید متناسب با شأن و منزلت مقام مادر و زن استفاده شود تا المان‌ها خود گویای موقیعت و نام فضاهای شهری باشند.

این مسئول همچنین با اشاره به مشکل شهروندان از کمبود امکانات رفاهی، تصریح کرد: مصوبه شورای شهر مبنی برا احداث سرویس‌های بهداشتی ثابت و سیار در نقاط مختلف و اماکن پرتردد تدوین و تصویب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان به اجرای طرح تکفیک زباله از مبداء اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای بهینه این طرح شهرداری ارومیه معتقد به تشویق‌های فرهنگی از قیبل پرداخت جوایز مختلف است تا مردم تمایل و رغیبت بیشتری برای تکفیک زباله از منازل داشته باشند، چراکه ثروت انباشه شده در زباله می‌تواند در راستای توسعه خدمات عمرانی و شهری به کار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار