سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی:

بکارگیری مربیان اقلیت‌ دینی برای آموزش‌های فوق برنامه در مهدهای کودک، مجاز است

تهران(پانا)-سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بکارگیری مربی از اقلیت‌های دینی برای آموزش مستقیم محتوای آموزشی مصوب به کودکان در مهدهای کودک را غیرمجاز دانست و گفت: بهره‌مندی از پرسنل اقلیت‌های دینی در سایر بخش‌های مهدهای کودک از جمله آموزش‌های فوق برنامه مانند ورزش، نقاشی، سفالگری و ... بلامانع است

کد مطلب: ۹۱۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایلنا، سید منتظر شبر سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص بکارگیری پرسنل اقلیت‌های دینی در مهدهای کودک، گفت: با توجه به اینکه محتواهای آموزشی مهدهای کودک به طور عام و محتوای آموزشی به طور خاص با بهره‌گیری از مبانی دین مبین اسلام تهیه و توین شده ضروری است که مهدهای کودک توسط مربیان آموزش‌دیده به اجرا درآید.

سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رشد و تکامل همه‌جانبه کودکان، تصریح کرد: از این‌رو فعالیت‌های مهدهای کودک باید در قالب انواع برنامه‌های منطبق با ارزش‌های دینی باشد، بنابراینبکارگیری مربی از اقلیت‌های دینی برای آموزش مستقیم محتوای آموزشی مصوب به کودکان، مجاز نیست.

او در پایان بهره‌مندی از پرسنل اقلیت‌های دینی در سایر بخش‌های مهدهای کودک از جمله آموزش‌های فوق برنامه مانند ورزش، نقاشی، سفالگری و ... را بلامانع دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار