رئیس شورای شهر قم: متوقف نشدن چرخ توسعه نقطه تمرکز تلاش‌های شورای شهر بوده است

قم (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام تلاش شورای اسلامی شهر قم بر متوقف نشدن چرخ توسعه در این شهر بوده است و با وجود همه ضعف‌ها به مردم شریف قم این قول را می‌دهیم که مجموعه مدیریت شهری حرکت پرشتاب در مسیر توسعه و تحول این شهر را دنبال می‌کند.

کد مطلب: ۹۱۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر قم: متوقف نشدن چرخ توسعه نقطه تمرکز تلاش‌های شورای شهر بوده است

عبدالله جلالی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب با حضور اعضای این شورا در ساختمان شهید باکری برگزار شد با اشاره به تعیین میزان مصرف بودجه شهرداری در بخش‌های گوناگون طی سال جاری اظهار کرد: تعیین شده است ۸۰ درصد بودجه شهرداری در سال جاری به مسائل عمرانی و ۲۰ درصد باقیمانده نیز به مسائل جاری اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری سالانه از طریق عوارض تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: برای مدیریت شهر قم روزانه بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه برای انجام گرفتن امور شهری مانند پاکسازی خیابان‌ها، جمع‌آوری زباله‌ها، حمل و نقل عمومی و سایر امور مربوط به اداره شهر نیاز است.

جلالی ادامه داد: شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تجلی‌گر اراده مردم است و فرصتی است برای خدمتگزاری به مردم.

وی در ادامه با اشاره به سپری شدن ۲۱ ماه از فرصت خدمتگزاری دوره اخیر شوراهای اسلامی به مردم اذعان کرد: امید است عملکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای پنجم در این مدت موجب جلب رضایت مردم شده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر قم بر متوقف نشدن چرخ توسعه در این شهر بوده است و با وجود همه ضعف‌ها به مردم شریف قم این قول را می‌دهیم که مجموعه مدیریت شهری حرکت پرشتاب در مسیر توسعه و تحول این شهر را دنبال می کند.

جلالی تصریح کرد: شورای شهر قم هدفی جز رضایتمندی مردم ندارد و از نظرات و پیشنهادات آحاد مردم در راستای تسریع در حل مشکلات شهری استقبال می کند.

وی ضمن انتقاد از عدم پشتیبانی مالی دولت از مجموعه‌های مدیریت‌ شهری اذعان کرد: در این شرایط نامطلوب اقتصادی، عدم پشتیبانی‌ دولت به مسیر خدمت مجموعه‌های مدیریت شهری به مردم ضربه می‌زند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش پایانی سخنان خود به بررسی لایحه نامگذاری برخی خیابان های قم اشاره کرد و گفت: نصب تابلوی تقاطع ۱۵ خرداد و عمار یاسر که پیش از این به نام «رزمندگان اسلام» نامگذاری شده است در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار