آتش نشانی تهران: خودکشی دختر جوان را تایید نمی کنیم

تهران (پانا) - سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اقدام به خودکشی دختر جوان در شهرک غرب پایتخت را تایید نمی کند گفت: هیچ گونه نشانه ای از خودکشی در این رویداد توسط آتش نشانان دیده نشد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آتش نشانی تهران: خودکشی دختر جوان را تایید نمی کنیم

برخی رسانه ها روز یکشنبه اعلام کردند اقدام به خودکشی دختری جوان در شهرک غرب که روی دکل مخابراتی رفته بود ناکام ماند و به سلامت از دکل پایین آورده شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: حوالی ظهر امروز یک مورد حادثه خودکشی در خیابان مهستان شهرک غرب به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان دیده شد که دختر جوانی به ارتفاع بیش از 10 متری روی آنتن مخابراتی گرفتار شده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی های لازم با استفاده از یک دستگاه بالابر به این فرد دسترسی پیدا کردند و در نهایت وی توسط بالابر آتش نشانی نجات یافت.

وی با رد هرگونه خودکشی این دختر جوان گفت: آتش نشانان، علائم اقدام به خودکشی در صحنه ندیدند و فرد مذکور نیز در اختیار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

ملکی افزود: اغلب در حوادث خودکشی فردی که قصد دارد این کار را انجام دهد به سختی تسلیم نیروهای عملیاتی و نجات می شود که در این فرد هیچ گونه علائمی مبنی بر خودکشی وجود نداشته است.

وی اظهار داشت: علت و انگیزه بالارفتن این دختر از دکل مخابراتی در دست بررسی کارشناسان پلیس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار