پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

متن پیام سید نظام مرادی به این شرح است:

21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران است، تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی. تمام پیشرفت های افراد در جامعه ریشه در تربیت دارد و سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان نقش به سزایی ایفا می کند.

بی شک سازمان دانش آموزی با برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت، رشد، پرورش و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی دانش آموزان تلاش دارد.

ارائه فرصت در جهت افزایش حس مسئولیت پذیری از اهداف مهم تربیت اجتماعی دانش آموزان است که این آینده سازان با عضویت در سازمان دانش آموزی به آن دست خواهند یافت.

این‌جانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده از همت والا و توجه خالصانه مدیرکل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،کوشش بی‌وقفه همکاران سازمان‌ دانش‌آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه‌ی تلاشگران این عرصه در سراسر استان قدردانی می‌کنم.

امید است شاهد حضور پویا و فعال این تشکل بزرگ دانش آموزی در تقویت و ساماندهی تربیت اجتماعی دانش آموزان در تمام عرصه ها و نهادینه شدن شعار این سازمان یعنی همفکری، همدلی و همکاری باشیم .

سید نظام مرادی

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار