رئیس دادگستری اسلامشهر: توسعه بدون رعایت حقوق عمومی یک توسعه بی قواره است

اسلامشهر(پانا) - رئیس دادگستری اسلامشهر در همایش نقش سرمایه انسانی در رونق تولید گفت: همه جوامع باید در حیطه نظارتی با یک تعامل و تفاهم از فساد جلوگیری کرده و به تولید، توسعه و سیاست اقتصاد مقاومتی تحقق ببخشند.

کد مطلب: ۹۱۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دادگستری اسلامشهر: توسعه بدون رعایت حقوق عمومی یک توسعه بی قواره است

رضا کمیلی مقدم در سخنانی تامین امنیت کشور را نخستین محور سیاست‌های قوه قضائیه دانست و اظهارکرد:دستگاه قضائی کشور مکلف است از سرمایه گذارانی که پابه عرصه تولید گذاشته اند حمایت لازم را به عمل آورد.

اودر ادامه تصریح کرد: باید در کنار تولید و توسعه، حقوق عمومی و انفال را نیز تامین و تضمین کرد و این محور دوم این سیاست‌هاست،لذا توسعه بدون رعایت حقوق عمومی یک توسعه بی قواره است و نمیشود در بحث تولید اقتصادی، حقوق و بهداشت عمومی و محیط زیست را نادیده گرفت.

رییس دادگستری اسلامشهر گفت: تامین حقوق جامعه کارگری خط قرمز شورای تامین شهرستان اسلامشهر است و پرداخت حقوق و مزایای کارگران باید بدون مانع باشد.

کمیلی مقدم خاطر نشان کرد:همه جوامع باید در حیطه نظارتی با یک تعامل و تفاهم از فساد جلوگیری کرده و به تولید، توسعه و سیاست اقتصاد مقاومتی تحقق ببخشند.

او در رابطه پاسخگویی به مطالبات از کارخانجات افزود: دستگاه قضائی تلاش دارد تا احکام دادگستری بدون آسیب به فاز تولید انجام شود و خط تولید متوقف نگردد.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار