تجربه یک روز به ماندنی برای دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) - در راستای برنامه عملیاتی مدیر آموزشگاه که برای سال تحصیلی جاری پیش بینی کرده بود ، اردوی آموزشی تفریحی دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تجربه یک روز به ماندنی برای دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول گفت : این اردوی آموزشی تفریحی با اهداف ایجاد فرصت یادگیری فعالیتهای گروهی برای دانش آموزان ، برقراری روابط عاطفی مطلوب بین معلمان و دانش آموزان ، ایجاد یک خاطره خوش و به یاد ماندنی برای فراگیران ،‌ تخلیه انرژی مازاد دانش آموزان در محیط کنترل شده اردو ، ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌ جمعی ، آمادگی دانش آموزان برای مقاومت در برابر مشکلات و تنگناها ، آشنایی با دوستان جدید و انس و الفت با آنان ، کسب تجربه و مهارت‌های زندگی دسته جمعی ، تمرین زندگی مستقل از خانواده ، با حضور دانش آموزان و معلمان ، مدیر و معاونان آموزشگاه ، در محل اردوگاه شهید بهشتی روستای نوفرست در فاصله 27 کیلومتری از بیرجند برگزار شد .
او افزود : در این برنامه تربیتی تلاش کردیم که در قالب اجرای اردوی خارج از مدرسه برای دانش آموزان یک روز به یاد ماندنی را شکل دهیم .
سرپرست اردوی دانش آموزان ادامه داد : این برنامه آموزشی و تفریحی از ساعت 30 : 8 صبح از محل مدرسه شروع و تا ساعت 17 بعدازظهر ادامه داشت .
بنی اسدی اظهار داشت : برگزاری مراسم صبحگاه در محل اردوگاه ، مسابقات ورزشی ، سرگرمی ، علمی و آموزشی و بهداشتی از جمله برنامه های متنوع این روز بود که با همکاری کادر اجرایی اردو برای دانش آموزان برگزار گردید .
وی با اشاره به اینکه برای دانش آموزان صبحانه سالم شامل پنیر خامه ای ، گوجه و خیار سبز و کماچ محلی در نظر گرفته شده بود تصریح کرد : دانش آموزان صبحانه خود را در فضای با طراوت اردوگاه صرف کردند و ناهار را در کنار سایر همکلاسی های خود که شامل جوجه کباب و نوشیدنی بود ، میل نمودند و از دانش آموزان با میوه به عنوان میان وعده پذیرایی شد .
مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول اذعان کرد : در این برنامه اردویی بالغ بر 138 دانش آموز پایه های اول تا سوم به همراه 14 نفر از معلمان و کادر اداری مدرسه حضور داشتند .
گفتنی است خوشبختانه این برنامه با نظارت دقیق عوامل اجرایی اردو هیچگونه حادثه ای به همراه نداشت و دانش آموزان با سلامتی کامل از اردو به خانه های خود بازگشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار