امام جمعه کاشمر با دیدار با معاونین پرورشی گفت:

مهمترین بخش آموزش و پرورش امور تربیتی است

کاشمر (پانا) - همزمان با هفته تربیت اسلامی وامور تربیتی مدیر آموزش و پرورش کاشمر، معاونان پرورشی مدارس ابتدایی با امام جمعه شهرستان کاشمر دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۹۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین بخش آموزش و پرورش  امور تربیتی است

امام جمعه کاشمر در دیدار با معاونان پرورشی گفت: مهمترین بخش آموزش و پرورش امور تربیتی است.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه کاشمر رسیدن هفته تربیت اسلامی را به معاونان پرورشی تبریک گفت وی درباره امور تربیتی تاکید کرد وگفت:که مسئولین مدرسه به خصوص معاونان پرورشی باید دانش آموزان را تربیت کنند و بعد آموزش دهند.
طباطبایی گفت : دلیل اصلی این جنگ ها و تجاوز ها به خاطر تربیت نادرست است اگر گروه هایی مثل داعش اگر تربیت درستی می داشتند به مردم بیگناه صدمه نمی زدند.
وی درباره دانش آموزان گفت: که هر دانش آموزی در رشته ای خاص مهارت دارد.و معاونان پرورشی باید ای استعداد های دانش آموزان را پیدا کنند و از آنها به درستی در جاهای مختلف به کار ببرند.
در این جلسه علی طاهریان مدیر اموزش و پرورش هفته امور تربیتی رابه معاونان پرورشی تبریک گفت.

وی معاونان پرورشی را به نبض و دماسنج تشبیه کرد.
وی گفت: معاونان پرورشی همیشه یارویاور دانش آموزان هستند و آنها بیشتر از مسئولیت خود در مدرسه فعالیت می کنند.
او در ادامه گفت: مهم ترین بخش آموزش و پرورش امور تربیتی است که معاونان پرورشی این بخش را اداره می کنند.
حسن رمضانی، معاون پرورشی وتربیت بدنی اموزش و پرورش نیز در پی سخنان طاهریان از فعالیت های خود و آموزش و پرورش گفت: شهرستان ما از لحاظ کتابخانه مقام دوم در استان را کسب کرده است.
رمضانی گفت: ما با این که جمعیت کمی داریم و از لحاظ جمعیت هفتمین شهر در استان هستیم توانستیم این مقام را برای شهرمان بدست بیاوریم.
وی گفت: ما۲۷هزار دانش آموز را جزء مسابقات فرهنگی کردیم و هر مدرسه ای باید یک گروه سرود ،تائتر،سرود همگانی و خبرنگار پانا داشته باشد و ما سه مدرسه را به کتابخانه مجهز کردیم۱_حضرت زینب۲_سمیه۳_رفعت که ما در چند روز پیش کتابخانه مدرسه سمیه را افتتاح کردیم که بانی وخیره آن برادران افشاری بودند.
رمضانی ادامه داد: ما در طرح حفظ جزء۳۰قرآن کریم در سطح استان رتبه های ممتازی آوردیم.
وی گفت: کار دیگر ما مشاور های رایگان برای خانواده ها و به خصوص دانش آموزان است.برگزاری دوره های توانمند سازی برای۳۰۰نفر با تایم۱۶ساعته وکار بعدی ما در بخش تربیت بدنی کلاس های اوقات فراغت در تابستان که حدود ۲۰۰۰پسرو۱۷۰۰دختربرگزار کردیم تا با این کار هم اوقات خوشی داشته باشند هم باعث شود که به مسیر انحرافات ومشکلات نروند.
در این جلسه دانش جویانی در زمینه تفسیر امیرعلی دباغیان که نفر دوم استان و در حفظ ۵جزء قرآن ماذن ودر طراحی نامور رتبه اول در استانو در زمینه سفالگری خانم شجاع نفر اول در استان خود را نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار