پیام قدردانی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شهرستان ری از خبرنگاران

شهرری (پانا) - مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان ری در پیامی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در انعکاس اخبار این رویداد بزرگ ملی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شهرستان ری از خبرنگاران

جواد زنگنه در پیام خود اظهار داشت: رسانه ها در برگزاری باشکوه دهه فجر و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند و توانستند در مشارکت حداکثری مردم تاثیر بسزایی داشته باشند.

او در این پیام با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان در همراهی با این کمیته، گفت: بیش از ۷۰ خبرنگار از جراید، خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی و خبرنگاران صدا و سیما برای پوشش خبری برنامه های شهرستان در طول دهه فجر با کمیته اطلاع رسانی همکاری داشتند.

در پیام مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با تشکر از زحمات اعضای این کمیته آمده است: دستگاههای اجرایی، شهرداری ها، ادارات و مدیران روابط عمومی نیز در زمینه تبلیغات و انعکاس دستاوردهای نظام و حوزه های مدیریتی خود و ایجاد شور و نشاط در مشارکت مردم ، نهایت همکاری را با کمیته داشتند که نتیجه این همکاری حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن ماه جشن چهل سالگی انقلاب تجلی یافت.

سرپرست اداره روابط عمومی فرمانداری ری ادامه داده است: همکاری رئیس، دبیر و اعضای کمیته های پانزده گانه با کمیته اطلاع رسانی در بالاترین سطح بود که جا دارد قدردان این نگاه ویژه به مبحث اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

زنگنه در پایان پیام خود همچنین از توجه معاون استاندار تهران و فرماندار ری و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار به کمیته اطلاع رسانی و همراهی و راهنمایی در جهت اطلاع رسانی موثر و مباحث مرتبط با این حوزه قدردانی کرده است.

لازم به ذکر است در ایام الله دهه فجر و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۱۰۵ پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان با حضور مسئوولین کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار