مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: حضور باشکوه فرهنگیان در جشن چهل‌سالگی انقلاب چشمگیر بود

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حضور باشکوه فرهنگیان در جشن چهل‌سالگی انقلاب چشمگیر بود.

کد مطلب: ۸۹۳۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: حضور باشکوه فرهنگیان در جشن چهل‌سالگی انقلاب چشمگیر بود

مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از جامعه فرهنگیان استان کرمانشاه، گفت: حضور باشکوه فرهنگیان در جشن چهل‌سالگی انقلاب چشمگیر بود.

وی افزود: 22 بهمن‌ماه 97 نماد یک‌پارچگی دولت و ملت بود و فرهنگیان استان کرمانشاه نیز دوشادوش سایر اقشار جامعه در جشن چهل‌سالگی انقلاب شرکت کردند و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهاد تعلیم و تربیت افزودند.

یزدان‌پناه با اشاره به این نکته که همه آمده بودند، گفت: 22 بهمن متعلق به تمام ملت شریف ایران است و مردم نشان دادند، پای آرمان‌های دیرینه‌ی انقلاب هم‌چنان استوار هستند و برای به تصویر کشیدن شکوه ایران اسلامی از هیچ حرکتی دریغ نمی‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن ﺗﺄکید بر همراهی فرهنگیان در عرصه‌های گوناگون در طول چهل‌سال گذشته، افزود: همواره جامعه فرهنگیان استان در بزنگاه‌های مهم تاریخی، پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن امسال نیز ثابت کردند، همچون سالیان گذشته، پرچم‌دار فعالیت‌های فرهنگی و تاریخی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، وفای به عهد را از ویژگی‌های بارز فرهنگیان استان کرمانشاه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در چهار دهه‌ای که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته، معلمان پرتلاش، وفاداری و پشتیبانی خود را از انقلاب و آرمان‌های آن نشان داده‌اند و شرق، غرب، شمال و جنوب استان زرخیز کرمانشاه، بر تعهد جامعه فرهنگیان استان گواهی می‌دهند.

این مقام ﻣﺴﺅول آموزش و پرورش استان گفت: بار دیگر ملت ایران عظمت خود را به رخ جهانیان کشید و این پیام را به دنیا مخابره کرد که ایران ایستاده است و با جشن گرفتن چهل‌سالگی می‌خواهد به جهانیان نشان دهد که فصل جدیدی از تاریخ باشکوه ایران اسلامی در راه است و این بار استوارتر از همیشه گام در عرصه‌های گوناگون برمی‌دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل‌سال گذشته، تصریح کرد: بخشی از این دستاوردهای بزرگ حاصل تلاش فرهنگیان سراسر ایران بوده‌است و آنها در این راه، نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند و امیدواریم نگاه ویژه‌ای به این مجموعه شود.

یزدان‌پناه ادامه داد: همگان باور دارند که مدرسه امروز، جامعه فرداست؛ پس باید برای داشتن جامعه‌ای پویا و بانشاط از مدرسه شروع کرد و پایه‌های جامعه‌ی چندسال آینده را محکم بنا نمود و این امر از راه توجه ویژه به فرهنگیان و برنامه‌ریزی درست برای آنان محقق می‌گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقش ویژه‌ی آموزش و پرورش در روزهای حساس انقلاب، دیدنی است و امسال نیز نهاد تعلیم و تربیت نقش پررنگ خود را به نحو احسن ایفا کرد و ثابت کرد، همگام با نظام و همراه با مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌است.

وی در پایان از تمام فرهنگیان استان چه در مناطق شهری، چه در مناطق روستایی و عشایری برای خلق این حماسه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم متناسب با شایستگی و لیاقت شما معلمان شریف، به شما خدمت کنیم و گام‌های بلندی را در راستای تحقق خواسته‌های بر حق شما در موضوعات گوناگون برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار