همزمان با سراسر کشور:

مراسم زنگ انقلاب در خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) ـ زنگ انقلاب با حضور دانش آموزان و مسئولان در مدارس شهرستان خوسف نواخته و با گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره) ، جشن های پیروزی انقلاب در مدارس آغاز شد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم زنگ انقلاب در خوسف برگزار شد

امام جمعه خوسف در مراسم نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت زینب (س) شهر خوسف با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه زنان گفت: با توجه به اینکه زنان در رژیم طاغوت هیچ جایگاهی نداشتند و یکی از اهداف رژیم برداشتن حجاب از سر زنان بود با پیروزی انقلاب اسلامی به زن هویت داده شد و حجاب جایگاه اصلی خود را پیدا کرد و در صحنه های مختلف پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور پر شور زنان را در کنار مردان شاهد بودیم و امروز نیز دختران و زنان ما در کنار فرزند پروری و همسر داری در تحصیل ، ورزش ، دانشگاه ، هنر ، شعر انقلاب ، نویسندگی و ... حرف اول را می زنند که از بین آنها به عنوان نماینده مجلس ، شورای شهر ، مدیر ، مشاور و نظریه پردازانی انتخاب می شوند.


حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی : با بیان اینکه امروز دختران و زنان ما در جهان الگو شده اند ، افزود : امروز زنان شهیده ، ورزشکار و دانشمندان ایرانی در سطح جهان الگو هستند ولی متاسفانه بعضی هم از آزادی ها سوء استفاده می کنند و با بد حجابی و... دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه می دهند و بعضی هم همانند مرضیه هاشمی خبرنگار بی بی سی به دلیل بیان واقعیت ها دستگیر و زندان می شود لذا همه ما وظیفه داریم آرمان ها و ارزش های انقلاب را حفظ و پای اصول و مکتب امام (ره) و شهدا ثابت قدم بمانیم.


مدیر آموزش و پرورش خوسف در این مراسم با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش شهرستان از رشد ساخت 900 درصدی فضاهای آموزشی خبرداد و گفت: به برکت انقلاب و اعزام معلمان به نقاط دور دست حتی برای دو دانش آموز 100 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی و آموزش عمومی پوشش داده شده اند و امروز دانش آموز بازمانده از تحصیل نداریم در صورتی قبل از انقلاب به دلیل نبود مدرسه در نقاط دور دست و تحصیل در راهنمایی و متوسطه شرایط برای بسیاری از فرزندان این منطقه فراهم نبود .


محمد دانایی از راه اندازی هفت آموزشگاه شبانه روزی ، پنج آموزشگاه فنی و حرفه ای و کاردانش با 9 رشته تحصیلی، کانون های فرهنگی تربیتی ، اردوگاه ، سالن ورزشی ، زمین چمن مصنوعی ، پژوهش سرا، مرکز اختلالات یادگیری ، دارالقرآن الکریم ، مرکز مشاوره ، نخستین مرکز یادگیری در زندان ، آموزشگاه استثنایی پویش ، ساخت شش نمازخانه ، تخریب و نوسازی 63 آموزشگاه خشن و گلی ، تجهیز 30 درصد فضاهای آموزشی به سیستم گرمایشی مرکزی و 60 درصد به سیستم هوشمند سازی که همه اینها بعد از انقلاب ایجاد و یا فراهم شده است.


گلباران تمثال حضرت امام و شهدا ، اجرای سرود ، پرواز 40 کبوتر به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار