نماینده وزیر نیرو : تکمیل زیرساخت های مسکن مهر نیازمند 72 میلیارد تومان اعتبار

بیرجند(پانا) ـ نماینده تام الاختیار وزیر نیرو گفت : تکمیل زیرساخت های مسکن مهر نیازمند 72 میلیارد تومان اعتبار

کد مطلب: ۸۸۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده وزیر نیرو : تکمیل زیرساخت های مسکن مهر نیازمند 72 میلیارد تومان اعتبار

امیر کمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر در شورای مسکن مهراستان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر جز با همدلی و همکاری دستگاههای خدمات رسان بسته نخواهد شد، افزود: برای تکمیل خدمات زیرساختی مسکن مهر در خراسان جنوبی 72 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شده یک سوم هزینه ها را وزارت نیرو، یک سوم وزارت راه و شهرسازی و یک سوم را استانداری تامین کند.

کمالی، وضعیت مسکن مهر خراسان جنوبی را از لحاظ طرحهای زیرساختی خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه در مسکن مهر بیرجند، واگذاری انشعاب برق تعاونی 04 بیرجند است که امیدواریم با تقسیط کردن امتیازات این مشکل هرچه زودتر رفع شود.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و فضاهای سبز مسکن مهر خراسان جنوبی افزود: در خصوص تامین اعتبارات استانها نباید مانند هم دیده شوند بلکه استانهایی مثل خراسان جنوبی که از دیرباز با کمبود مواجه بوده است باید از نگاه ویژه برخوردار باشند.

مهدی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز به ساخت 31 هزار و 247 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 797 واحد باقی مانده است که مربوط به تعاونی 04 بیرجند است.

جعفری، اجرایی نشدن فاضلاب در بیشتر مناطق مسکن مهر، کمبود فضای آموزشی و فضای سبز را از مهمترین مشکل ساکنان مسکن مهر در استان اعلام کرد.

در این جلسه تقسیط کردن هزینه انشعاب برق مسکن 04 بیرجند، واگذاری کاربری های فضای سبز مسکن مهر به شهرداری ها، تامین قیر مورد نیاز برای سایت مسکن مهر 04 و احداث پل و فضای سبز در مهرشهر به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار