مراسم محوری گرامیداشت روز بصیرت در شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان برگزار شد

میرجاوه - سیستان و بلوچستان (پانا) - فرماندار شهرستان میرجاوه حماسه9دی را به عنوان روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت امام خمینی(ره) و رهبر فقید و آزاده‌ جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی دانست.

کد مطلب: ۸۸۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم محوری گرامیداشت روز بصیرت در شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم محوری گرامیداشت حماسه بزرگ 9دی با حضور فرماندار شهرستان میرجاوه، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، روسای ادارات این شهرستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرهنگیان، دانش آموزان و مردم شیعه و سنی شهرستان میرجاوه برگزار گردید.

فرماندار شهرستان میرجاوه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: حماسه9دی روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت، امام بزرگوار و رهبر فقید و آزاده جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی است.

فرهاد سرحدی ادامه داد: مردم ایران با این بصیرت و ژرف اندیشی می توانند در برابر هجمه های عظیم دشمنان نظام، همچنان پیروز و سربلند باشند.

همچنین مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی نیز به پانا گفت: حماسه 9دی برای امروز ما درس تبعیت و بیعت با ولی فقیه است که از درس‌های این واقعه می‌توان به حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی و حضور گسترده آن‌ها نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین بزمانی افزود: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای تخریب نظام استفاده می‌کند و ما نیز باید در این حوزه هم بخش اطلاعات تاریخی، بصیرت و همچنین معنویت خود را افزایش دهیم تا در برابر مسائل رسانه ای دچار انفعال نشویم و متاثر از فضای رسانه ای دشمن نشویم.

وی خاطر نشان کرد:ما باید در مورد اقتدار و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران ذره ای کوتاهی نداشته باشیم لذا این پیام امروز هم برای ما ساری و جاری است اگر چه چالش‌ها و سوء مدیریت‌هایی در جریان حاکمیت مشاهده کنیم اعتراض به آن منجر به تخریب حاکمیت و نظام نشود.

گفتنی است: این مراسم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان میرجاوه برگزار و با قرائت قطعنامه روز نهم دی ماه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار