اعضای کمیسیون آموزش مجلس از مدرسه حادثه دیده زاهدان دیدن کردند

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز(شنبه) در سفر به زاهدان از نزدیک از مدرسه دچار آتش سوزی غیردولتی اسوه حسنه این شهر دیدن و حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

کد مطلب: ۸۸۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اعضای کمیسیون آموزش مجلس از مدرسه حادثه دیده زاهدان دیدن کردند

به گزارش ایرنا اعضای این کمیسیون قرار است پس از بازدید و دیدار و گفت و گو با خانواده دانش آموزان حادثه دیده و مسئولان دست اندرکار گزارش کاملی تهیه و به مجلس ارائه کنند.

یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان روز سه شنبه هفته گذشته برابر با 27 آذرماه طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار آتش سوزی شدند.

پیکر یکتار میرشکار، صبا عربی و مونا خسروپرست روز چهارشنبه هفته از مقابل مسجد جامع زاهدان و پیکر دانش آموز مریم نوکندی روز پنجشنبه هفته گذشته تا بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و در آرامگاه ابدی شان خاکسپاری شدند.

از زمان وقوع حادثه تاکنون وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده وزیر بهداشت، محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به زاهدان سفر کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار