خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به مرم مشهد وهواداران پدیده عیدی بدهیم

مشهد (پانا) - سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر سایپا گفت: برد امروز، یک عیدی خوب برای مردم مشهد و هواداران بود. سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.اگر موفق شدیم در نیمه دوم خوب کار کنیم، به خاطر حضور هواداران بود. امیدوارم به این روند ادامه دهیم و حمایت‌ها بیشتر از قبل باشد.

کد مطلب: ۸۷۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خدا را شکر می‌کنم که توانستیم  به  مرم مشهد وهواداران پدیده عیدی بدهیم

سرمربی پدیده افزود: بازی جانداری را از دو تیم شاهد بودیم، در نیمه نخست توپ زیادی لو دادیم و حریف هم از سرعت فرواردهایش استفاده کرد. بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم حرکات بهتری انجام دادیم و از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

وی افزود: سایپا تیم خوب و بابرنامه ای بود، به دایی تبریک می‌گویم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه‌دار باشد.

گل‌محمدی در خصوص داوری مسابقه گفت: سیدعلی یکی از داوران خوب ایران است و امروز هم توانست یکی دیگر از قضاوت‌های خوبش را به نمایش بگذارد.

سرمربی پدیده گفت: تیمی می‌تواند تا پایان فصل موفق باشد که از تک موقعیت‌ها استفاده کند و با صبر و حوصله کار‌ کند. از موقعیت به دست‌آمده خوب استفاده کردیم، آنچه در این بازی اهمیت داشت، اراده و خواست بازیکنانم برای بردن بود. بازیکنانم ناامید نبودند و تا آخرین لحظه برای بردن جنگیدند که این ارزشمند بود.

وی در خصوص نحوه بازی تیمش در نیمه دوم گفت: هر تیمی بود مجبور می‌شد در مقابل ما با ۱۰ نفر دفاع کند. هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، فشردگی سایپا بیشتر می‌شد، این موضوعی طبیعی بود. در نیمه نخست بازی سنگین بود و استفاده از فضاها سخت بود، مهربان بازیکنی ست که نیاز به فضا دارد. در نیمه دوم خوب کار کرد اما به خوبی پاس به او داده‌نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار