جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس سیستان و بلوچستان امروز (چهارشنبه) مورخ 30آبان ماه ۹7 در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس سیستان و بلوچستان برگزار شد

داود صیاد با بیان اینکه شعار مانور زلزله(مدرسه ایمن و جامعه تاب آور است) اظهار کرد: لازمه تحقق این شعار آموزش های لازم به دانش آموزان در بین دانش‌آموزان است که انتظار می‌رود برگزاری چنین مانورهایی بتواند نقش مهم و تاثیرگذاری در این زمینه داشته باشد.

مدیر سازمان دانش اموزی استان با اشاره به اینکه خطر زلزله در کشور بسیار بالاست، از انجام مانور مشترک با همکاری اعضای کارگروه مدیریت بحران استان و حضور فعالانه اولیای دانش‌آموزان با عنوان مانور ایمنی محله خبر داد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه در رویکرد جدید در کنار ارایه آموزش های لازم به دانش‌آموزان، ارتقای سطح آگاهی و آمادگی ساکنان محله‌های مجاور مدارس نیز از اهداف اجرای این مانور است، ابراز داشت: تلاش می‌شود که مدارس ایمن در برابر زلزله به عنوان کانونهای ارتقای ایمنی و پایگاه مدیریت بحران در سطوح محلی نیزمورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: این مانور همزمان با سراسر کشور در تمام استان برگزار خواهد شد و برنامه ی استانی این مانورنیز باحضور مسئولان استانی در آموزشگاه دوره دوم شاهد فضیلت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار