نامه مدیرعامل ذوب‌آهن به رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: شاید خداحافظی‌ات همه را خوشحال کند

تهران (پانا) – سعید آذری با ارسال متنی از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست از سمت خود کناره‌گیری کند.

کد مطلب: ۸۵۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نامه مدیرعامل ذوب‌آهن به رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: شاید خداحافظی‌ات همه را خوشحال کند

باشگاه ذوب‌آهن طی هفته‌های اخیر به روند داوری‌های لیگ برتر معترض بوده و هواداران و مدیران این تیم معتقدند ذوب آهن از تصمیمات داوری ضربه خورده است.

سعید آذری مدیرعامل این تیم پس از اتفاقات عجیب در آبادان که منجر به مجروح شدن داور مسابقه شد، در صفحه اینستاگرامش متنی را خطاب به فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال منتشر کرد. در این متن آمده است:

آقای اصفهانیان! یک عذرخواهی بزرگ به ذوب آهن و هوادارانش بدهکاری، البته دردی را دوا نمی کند ولی می تواند تسکین دهنده دلهای شکسته و ترمیم کننده ساق های خسته و همچنین مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی باشد که تئوری توطئه و سناریوی آزار را با سمفونی، حسادت و نفرت می نوازند. از خدا که پنهان نیست از شما هم نباشد جناب رییس تا ابد. آخر فریاد سکوت است، بی صدا ولی سهمگین.

به شما قبلا هشدار دادم که اشتباهات داوری و گذشت اشتباه و چشم پوشی از آن منجر به فاجعه می شود. ولی گوش شنوا ندارید و من را متهم به نشر اکاذیب کردید. حادثه آبادان نمونه کوچکی از آن دست حوادثی است که گوشزد کردم، فرض کنید پیکان در آبادان هوادار داشت، آنوقت نمی توانستید عمق فاجعه احتمالی را حدس بزنید. زیرا اساسا پیش بینی حوادث جایی در قاموس تصمیم گیریهای شما ندارد. آقای عزیز فکری به حال این همه اشتباه بکنید، به جای اینکه ناظر ویژه بازی پنجشنبه باشید.

می گذاریم باز هم بگذرد ولی گاه بد خواهد گذشت ناملایمتی که دودش در چشم فوتبال می رود. مردم خسته ما تنها دلخوشی شان فوتبال است، بازی زیبایی که با چاشنی بی عدالتی زشت می شود، منجر به حادثه می شود، روی پله ها، در خیابان ها، درون زمین و نهایتا در قلب مردم تحت فشار. چاره ای ، اندیشه ای اگر نیست، خداحافظی با شکوهی شاید همه را خوشحال کند؛ قبل از وقوع یک حادثه منجر به ندامت و نوش داروی پس از مرگ سهراب.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار