مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

کمبود معلم در مدارس ایلام وجود ندارد

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 10 هزار و 815 فرهنگی فعالیت آموزشی خود را در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری این استان آغاز خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کمبود معلم در مدارس ایلام وجود ندارد

اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه تمامی تمهیدهای لازم اندیشیده شده تا کلاس‌های درس ایلام در مهرماه بدون معلم نباشند گفت: در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و کلاس درس بدون معلم در استان نخواهیم داشت.

رستم زاد بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 10 هزار و 815 فرهنگی فعالیت آموزشی خود را در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری این استان آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به ورود بیش از 9 هزار کلاس اولی به مدارس برای سال تحصیلی 98-97 گفت: در این زمینه سعی شده تا مدارس ابتدایی فضایی با نشاط را برای استقبال از این دانش آموزان فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار نمود: در بیشتر مدارس ابتدایی از معلم زن استفاده شده تا دانش آموزان این مقطع بویژه کلاس اولی ها ارتباط عاطفی با معلمان خود برقرار کنند.

رستم زاد یادآور شد: همچنین برای تهیه لباس فرم دانش آموزان در ایلام 40 مرکز و در سایر شهرستان ها به تناسب جمعیت بین 2 تا هشت مرکز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تاکید آموزش و پرورش بر استفاده از رنگ های شاد و جذاب در لباس فرم مدارس است، افزود: در طراحی لباس فرم مدارس به تناسب آن با شعائر اسلامی تاکید شده و مصوبه نوع لباس فرم دانش آموزان به مناطق 14 گانه آموزشی استان ارسال تا بر اساس آن مدیران مدارس در انتخاب طرح لباس فرم مدارس شئونات اسلامی را رعایت کنند.

به گفته رستم زاد، نرخ این لباس ها با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه خیاطان مصوب و در قالب اطلاعیه ای به مناطق آموزشی استان ایلام ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار