رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه:

آرامش فضای کنکور در عسلویه باید صدرصد باشد

عسلویه / بوشهر (پانا)_ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، معاون سیاسی، اعضاء شورا و مدعوین در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش عسلویه با دستور کار برگزاری کنکور سراسری 97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آرامش فضای کنکور در عسلویه باید صدرصد باشد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، حسین احمدی رییس آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته رشد صدرصدی در کنکور سراسری داشته ایم گفت: به همت فرماندار محترم امسال توانستیم برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش عسلویه مجوز برگزاری کنکور سراسری را بگیریم .

احمدی افزود: طی این دو ، سه سال اخیر آموزش و پرورش عسلویه از نظر آموزشی رشد خوبی داشته و این امر باعث شد که در سال قبل برای اولین بار رتبه زیر 1000 کنکور سراسری در شهرستان داشته باشیم.

رییس شورای آموزش و پرورش گفت: یکی از دغدغه هایی که مردم عسلویه در سال های اخیر داشته اند بحث برگزاری آزمون کنکور سراسری بود که مجبور بودند برای آزمون کنکور به شهرستان های همجوار بروند .

یوسفی افزود: کنکور سراسری با همت تمامی شماها دست اندرکاران عرصه آموزش برای اولین در عسلویه برگزار خواهد شد، زیرا اگر همدلی، همراهی و همکاری شماها نباشد کار مثبتی در شهرستان صورت نخواهد گرفت .

فرماندار عسلویه با بیان اینکه تمام کارها طبق یک زمانبندی منسجم و مشخص صورت گیرد تا خلائی در برگزاری آزمون بوجود نیاید گفت: آرامش فضای کنکور در عسلویه باید صدرصد باشد و تمامی اداراتی که باید در روزهای برگزاری آزمون در کنار آموزش و پرورش باشند از همین امروز تمهیدات لازم را ببینند .

یوسفی در پایان از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نفت و گاز، شهرداران و دهیاری بیدخون که همکاری خوبی جهت هر چه بهتر برگزار کردن آزمون کنکور دارند تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار