رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر :

برگزاری جلسه هماهنگی پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در تابستان 94

خبرگزاری پانا :جلسه هماهنگی پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت شهرستان اسلامشهر با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رابطین پایگاه‌های تابستانی شهرستان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام علی کنگرلو در سخنانی به گزارش خبرگزاری پانا وبه نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به برنامه‌های این اداره در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: ارائه برنامه‌های آموزشی مدون و جذاب و متنوع می‌تواند در جذب نوجوانان و استفاده بیشتر آنها مؤثر باشد.

وی در ادامه افزود: با اخذ آزمون آموزشی از دانش‌آموزان و سطح علمی آنها بتوانیم در کنار برنامه‌های تفریحی، اردویی و ورزشی اطلاعات مورد نیاز آنها را در زمینه قرآنی، احکام و اخلاق افزایش دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده 20 پایگاه تابستانی زیر پوشش این اداره تا 10 شهریور فعالیت می‌کنند، به‌ طوری‌ که این دانش‌آموزان در طول سال هم با مساجد، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی ارتباط داشته باشند.
حجت الاسلام کنگرلو با توجه به نقش مربیان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر روش این اداره اعزام استادان مجرب بوده و امسال هم این کار با قوت بیشتر انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار