اعطای احکام مسئول گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری

تهران (پانا) - احکام مسئولان گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری و تعدادی از رؤسای گروه‌های درسی مختلف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از سوی حسن ملکی رئیس سازمان اعطا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اعطای احکام مسئول گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با حضور حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان و علی محبی معاون برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری احکام 21 نفر از مسئولان گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری و تعدادی از رؤسای گروه‌های درسی مختلف سازمان به آن‌ها اعطا شد.

در ابتدای این برنامه علی محبی بر اهمیت اعطای احکام به همکاران، تدوین راهنماهای برنامه درسی، رویکرد و منطق برنامه درسی و مشخص شدن مسئولان گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری تأکید کرد.

در ادامه ملکی استقرار گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری را کاری بزرگ عنوان کرد و گفت: برای انجام کار اینجا آمده‌ایم. با توجه به اینکه شما دلسوزان تعلیم و تربیت، کشور و سازمان پژوهش هستید به خود اجازه می‌دهم تأکید کرده واتمام حجتی داشته باشم که با تمام توان کارها را به پیش ببرید.

وی با اشاره به موضوع تفکیک حوزه و دوره یادآور شد: یکپارچگی، انسجام، باهم نگری و وحدت‌نگری در برنامه درسی که به تولید بسته‌های تربیت و یادگیری منجر می‌شود در ساختار جدید لحاظ شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تأکید بر الهام‌بخش بودن واژه استقرار گفت: مخالف این کلمه عدم استقرار است که برای افراد و سازمان‌ها نیز ممکن است صدق کند بنابراین باید سعی کنیم هر چه سریعتر کارها استقلال داشته و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه احکام 11 مسئول گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری و و 9 نفر از رؤسای گروه‌های درسی مختلف سازمان به آنها اعطا شد.

این احکام در ابتدای جلسه شورای راهبری گروه‌های پژوهش و برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های یادگیری با موضوع بررسی رویکرد و منطق راهنمای برنامه درسی اعطا شد.

اسامی نفراتی که احکام خود را دریافت کردند به شرح زیر است:

رضا ملائی به عنوان سرپرست گروه حکمت و معارف اسلامی، حمید محمدی به عنوان سرپرست گروه قرآن و عربی، محمد حسین وفائیان به عنوان سرپرست گروه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، حسین قاسم پور به عنوان رئیس گروه زبان و ادبیات فارسی، مینو آیت اللهی به عنوان رئیس گروه فرهنگ و هنر، احمد احمدی به عنوان سرپرست گروه علوم تجربی، محمدرضا سید صالحی به عنوان رئیس گروه ریاضیات، حمید یزدانی به عنوان سرپرست گروه کار و فناوری، رضا خیرآبادی به عنوان سرپرست گروه زبان های خارجی، سجاد مهدی زاده به عنوان سرپرست گروه آداب و مهارت های زندگی و بنیان خانواده، طیبه ارشاد به عنوان رئیس گروه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت و بدنی، بشری گلبخش به عنوان رئیس گروه هنر، معصومه صادق به عنوان رئیس گروه خدمات و سلامت، طیبه کنشلو به عنوان رئیس گروه مواد و فراوری، پرستو آریانژاد به عنوان رئیس گروه معماری و ساختمان، عابدین آریان پور به عنوان رئیس گروه کشاورزی و غذا، محسن کیالاشکی به عنوان سرپرست گروه برنامه‌ریزی دوره تحصیلی (فناوری و شایستگی‌های غیر فنی و پایه)، مجتبی انصاری پوربه عنوان سرپرست گروه برق و رایانه، محمد لطفی نیا به عنوان سرپرست گروه مکانیک، محمدرضا شکرریز به عنوان سرپرست گروه مهارت آموزی (کاردانش)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار