بازدید نماینده مدیر کل و تیم همراه از آموزش و پرورش ابرکوه به منظور بررسی آمادگی شروع سال تحصیلی

ابرکوه (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان (نماینده مدیر کل ) و تیم همراه با حضور در ابرکوه به بررسی آمادگی شهرستان برای شروع سال تحصیلی 1400-1399 پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مدیر کل و تیم همراه از آموزش و پرورش ابرکوه به منظور بررسی آمادگی شروع سال تحصیلی

در ابتدای این برنامه،ملانوری معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل استان و تیم همراه با بازدید تعدادی از مدارس سطح شهرستان اقدام به بررسی میدانی سطح آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی نموده و سپس با حضور در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به بررسی مسائل مربوط به ثبت نام دانش آموزان، امتحانات شهریور ماه و اعلام نتایج و هدایت تحصیلی، اطلس دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزشی، تامین و توزیع کتب درسی، انتخاب و آموزش مدیران مدارس، نقل و انتقالات داخل و خارج از استان، ساماندهی معلمان، جلسات پروژه مهر، شورای معاونان، شورای آموزش و پرورش و... پرداختند.

کریمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان از حضور این عزیزان و نگاه ویژه و توجهی که به این شهرستان در این شرایط خاص دارند تشکر نمود و دغدغه های آموزش و پرورش شهرستان برای شروع سال تحصیلی جدید را بیان و آمار های مربوط به برنامه عمل این مدیریت و پروژه مهر را تشریح نمود.

در پایان ملانوری نماینده مدیر کل نیز از انسجام و همدلی بالای جامعه فرهنگیان ابرکوه تقدیر نمود و این مهم را نتیجه مدیریت مطلوب نیروی انسانی توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار