اعتلای صنعت و تجارت کشور با انتصاب مدرس خیابانی محقق خواهد شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به عملکرد مثبت مدرس خیابانی در وزارت صمت می‌گوید اعتلای صنعت و تجارت کشور با انتصاب مدرس خیابانی محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتلای صنعت و تجارت کشور با انتصاب مدرس خیابانی محقق خواهد شد

به گزارش اتاق اصناف ایران، رسول جهانگیری افزود: ضرورت‌ها و فوریت‌های پیشرو ایجاب می‌کند که آزمون و خطا را کنار گذاشته و گزینه‌ای که به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب می‌شود از پیش، توانمندی‌های خود را در این عرصه ثابت کرده باشد و شرایط تحریم، با حمایت از تولید و تقویت صنعت و کارآفرینی محقق خواهد شد و لازمه برون رفت از شرایط فعلی در نظر گرفتن برنامه‌های منسجم و مبتنی بر شاخص‌های علمی و عملی برای احیای تولید ملی بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با انتصاب وزیر پیشنهادی این مهم تحقق یابد.

جهانگیری تاکید کرد: آقای مدرس خیابانی در شرایطی مسئولیت وزارتخانه را قبول کردند که از یک سو درگیر بازار کرونایی و نوسانات نرخ ارز و نوسانات قیمت‌ها و کاهش ارزش پولی ملی هستیم که همه این مسائل مشکلات را بیشتر می‌کند و پذیرش مسئولیت در چنین شرایطی سخت و کاری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی شناخت کاملی از جامعه صنفی دارند و نسبت به مسائل حوزه اصناف آگاه هستند، افزود: امیدواریم با انتصاب ایشان فرصت مناسبی برای پیوند میان بخش‌های دولتی و خصوصی با هدف ارتقای سطح تولید ملی و رونق اقتصادی بیش از پیش برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار