بیش از 100 موشک در سمنان پرتاب شد

سمنان (پانا) - اولین دوره مسابقات موشک‌های کاغذی ویژه دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی سمنان در دو بخش پسران و دختران در مرکز استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 100 موشک در سمنان پرتاب شد

مهدی حزب الهی گفت: اولین دوره مسابقات موشک‌های کاغذی با همکاری دانشگاه آزاد سمنان در راستای هدف آشنایی دانش آموزان با پژوهش و هدایت دانش آموزان برگزار شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این اولین دوره مسابقات موشک‌های کاغذی از سری رویداد‌های دانش آموزی است که قرار است برای سال آینده با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد در کل استان برگزار شود، تصریح کرد: افزایش مهارت کار گروهی، تحقیق، جستجو، آشنایی دانش‌آموزان با مباحث علمی و هدایت تحصیلی آنان به سمت رشته‌های مهندسی از جمله اهداف این مسابقات بوده است.

وی ادامه داد: اولین مرحله این مسابقات ویژه دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی شهرستان سمنان در دو بخش مجزای پسران و دختران برگزار و برترین‌ها به مرحله نهایی راه یافتند.

حزب الهی افزود: در این مسابقات ۳۰ تیم از مدارس شهرستان سمنان شرکت کردند و با پرتاب بیش از 100 موشک در دو بخش مسافت موشک و طول پرواز موشک (مدت زمان پرواز) باهم رقابت کرده و در پایان از تیم‌ های اول تا سوم تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار