استاندار مازندران در جلسه ستاد خدمات سفر:

کمک کنیم در نوروز حال مردم بهتر شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۹۹ تأکید کرد که به این ستاد فقط به عنوان یک بستر اقتصادی نگاه نشود و راهی باشد که اعتماد و امید و شادی را برای مردم به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک کنیم در نوروز حال مردم بهتر شود

احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۹۹ که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، به دو موضوع مهم اجرا و کیفیت اجرا اشاره کرد که برخی مصوبات روی کاغذ می‌ماند و برخی نیز با کیفیت اجرا نمی‌شود، گفت: «همه قبول داریم که ایام نوروز باید ایام شادی برای مردم باشد اما با چه ظرفیت و کمیتی و برنامه‌هایی، مهم است.»

او بر آگاهی‌بخشی به مسافران و گردشگران نسبت به اماکن کمتر شناخته شده‌ی استان تأکید کرد: «میراث فرهنگی و باستانی استان را معرفی کنیم تا هم مسافران لذت ببرند هم برای هم‌استانی‌ها تولید ثروت و درآمد شود.»

استاندار مازندران از مدیران شرق استان خواست که فعالیت بیشتری برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری به مسافران داشته باشند.

او پیشنهاد داد که از سمن‌ها و نهادهای مدنی برای پاکسازی شهرها، روستاها و بین شهری و حریم راه‌ها استفاده شود و در عین حال گردشگران دریابند که نباید زباله بریزند و خود نیز در طرح مازندران پاک شرکت کنند.

حسین‌زادگان از صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب خواست که در تبلیغ و اطلاع‌رسانی با یک هدف مشخص در معرفی مازندران به مسافران و گردشگران تجمیع داشته باشند.

استاندار مازندران همچنین به طرح‌های خلاقانه همچون جشن ساحلی و برپایی نمایشگاه‌های خاص اشاره کرد که می‌تواند در جذب گردشگر به سواحل استان موثر باشد.

حسین‌زادگان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود، گفت: «در این اوضاع اینکه انگشت اتهام را به سمت دولت ببریم شاید سریع‌ترین کار باشد اما صحیح‌ترین کار نیست.»

او تأکید کرد که مدیران به ستاد خدمات سفر فقط به عنوان یک بستر اقتصادی نگاه نکنند و آن را راهی ببینند که اعتماد و امید و شادی را برای مردم به ارمغان آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار